Ukažte Vašim klientům a obchodním partnerům, co všechno Vaše společnost umí. Chcete vytvořit kreativní video nebo zachytit jedinečné okamžiky plné emocí? Myslíte si, že jste v rámci hledání nových schopných zaměstnanců vyzkoušeli všechno? A co takhle natočit video?
Zavolejte do BARTH - media – a kamera, klapka a jedeme!

Nechat uchazeče nahlédnout do zákulisí vaší společnosti nebylo nikdy jednodušší. Představte nováčkům prostory jejich budoucího pracoviště a potenciální kolegy, kteří mohou stručně popsat své hlavní úkoly a co je na práci nejvíc baví. Pak si budou moci uchazeči udělat jasnou představu o tom, co je v budoucnu čeká.

Nechcete nechat budoucí zaměstnance nakouknout hned pod pokličku? Nevadí! Další variantou je tvorba animovaného videa, které vyzdvihne přednosti vaší společnosti a představí benefity, které jinde nenajdou. Možností je opravdu nepočítaně. Neváhejte se obrátit na naše reklamní poradce, kteří vám vymyslí scénář na míru. Vytvořené video můžete zveřejnit jak na vašich webových stránkách, tak šířit na sociálních sítích – na Youtube, Facebooku či Twitteru.

Kromě náborových videí se soustředíme také na reklamní spoty, produktová videa, reportáže…Víte, co chcete videem sdělit, ale nevíte, jak na to? Máte produkt, který chcete zpropagovat, ale fotografie nestačí? Chcete vytvořit krátké, zábavné video s originálním příběhem? Potřebujete oslovit konkrétní cílovou skupinu, ale nemáte ty správné nápady? Nebo si přejete vytvořit náborové video pro nové zaměstnance? 

Pokud jste na jednu z otázek odpověděli ANO, pak jste tady správně. Pomůžeme Vám! Náš speciální tým Vám pomůže s navržením kreativního videa přesně pro Vás. Dokážeme oslovit přesně tu skupinu lidí, která je pro Vás cílová. Umíme udělat video, které popisuje Vaši firmu, produkty, služby. Chceme zachytit Vaše významné události, teambuilding a eventy všeho druhu. A co je k tomu potřeba? Stačí kontaktovat naše obchodní zástupce a můžeme začít! 

Pro takové platí následující pravidla:

  • Příběh. Každé založení společnosti provází nějaký příběh. Ať už se jedná o menší, rodinou firmu či nadnárodní korporaci.
  • Realita. Video musí být uvěřitelné. K natáčení využijte Vaše prosory a ukažte realitu.
  • Hudba. Jeden z neodmyslitelných prvků u každého videa. Správně zvolená hudba je velmi důležitá. Vynechte nudné, nezáživné písničky "zdarma" a vystupte z řady tuctových videií.
  • Hlas. Komentář v obraze může doplnit Vaše video. Můžete k němu využít Vaše zaměstnance nebo slavné osobnosti. I tímto prvkem můžete oslovit Vaši cílovou skupinu.
  • Efekty. Využijte možnosti moderní doby. Při tvořbě můžeme využít záběry z dronu, 3D animaci či rozmanité zvukové efekty. Stačí si jenom vybrat.
  • Emoce! Ty by měly být vždy na prvním místě. I při tvorbě promo videa Vaší společnosti.

Jako velmi účinný marketingový nástroj se považuje také produktové video. Díky němu můžete oslovit Vaši cílovou skupinu pomocí nových kanálů, kde se dá video propagovat. Jaké jsou hlavní výhody? 

  1. Internetové vyhledávače jej preferují.
  2. Pojme větší množství informací.
  3. Pomáhá ke snadnějšínu navození osobního kontaktu.
  4. Velice rychle a celkem snadno se šíří.
  5. Zaujme i "nečtenáře".
  6. Vzbuzuje emoce.
  7. Vyvolává důvěru.

Zavolejte nám, přijedeme a společně vymyslíme scénář, který Vám bude šitý na míru:

Adéla Žatečková
Adéla Žatečková

e-mail: adela.zateckova@barth.cz
telefon: 731 851 912