Neboli outdoorová reklama

Pokud si myslíte, že vám k propagaci značky stačí logo a dobrý web, případně sociální sítě, jste na omylu. Jedním ze stěžejních prvků, jak zdokonalit vizi „být vidět“, je totiž venkovní reklama.

Bigboard pro BARTH Operák

Nejčastějším a nejznámějším prvkem venkovní reklamy je billboard, který v dnešní podobě najdete v několika formátech (euroformát – 5,1 × 2,4 metru, bigboard – 9,6 × 3,6 metru, nebo double bigboard 9,6 × 8,2 metru), ale i ve formě rozdílného nasvícení či podsvícení. Zdá se vám to stále málo? Máte snad pocit, že plachta ukáže i schová více? No ano, venkovní reklama zná i tohle řešení. Reklamní plachty o rozměrech samotné stavby, na které visí, můžete mít kdekoli, kde to majitel nemovitostí dovolí, dokonce i na stavbě, která prochází rekonstrukcí!

Jiným velmi rozšířeným nosičem jsou city light vitríny (CLV) o rozměrech 1750 × 1185 mm. Jde o samostatné reklamní panely, které nejčastěji najdete v centrech měst. Jejich výhodou je variabilita, motiv se dle načasování může obměňovat, a nasvícení, tedy viditelnost i v noci.

City-light vitrína pro A3 Cool

Do venkovní reklamy však patří také navigační tabule na sloupech, reklamy na mostních konstrukcích, polepy vozů MHD, hypercube – čtyřstranné reklamní zařízení, LED obrazovky, světelná reklama, prizmy, megaboardy, backlight billboardy či další netradiční rozměry.

Pokud chcete prorazit s venkovní reklamou, kontaktujte naše reklamní poradce:

Josef Morkes
Josef Morkes

e-mail: josef.morkes@barth.cz
telefon: 605 221 053

Zdeněk Ceral
Zdeněk Ceral

e-mail: zdenek.ceral@barth.cz
telefon: 603 804 406

Adéla Žatečková
Adéla Žatečková

e-mail: adela.zateckova@barth.cz
telefon: 731 851 912

Nikola Nevečeřalová
Nikola Nevečeřalová

e-mail: nikola.neveceralova@barth.cz
telefon: 778 454 435