Milí příznivci a čtenáři časopisu BARTHtime

Právě čtete naše 7. vydání a nás místo bilancování nenapadlo nic jiného, než inovovat náš web a přidat firemní profil na sociální síť.

Od Facebooku si slibujeme, že vás můžeme aktuálně informovat o tom, co nás baví, co se nám líbí za reklamy a co děláme. A věříme, že si tím získáme ty z vás, kteří se na sociálních sítích pohybují již řadu let.

Úskalí a výhody profilu BARTH – media na Facebooku si plně uvědomujeme, proto jsme hlavní téma magazínu zaměřili právě na sociální sítě firem. Doufáme totiž, stejně jako mnozí z vás, že se vám nikdy nestane to, co slečně Milunce.

Rozesmáli jsme vás? Pak dejte „to se mi líbí“ na Facebook BARTH - media.

Po celý rok vás totiž chceme bavit.

David Burkoň