Chcete uspořádat nezapomenutelnou akci pro své zaměstnance i partnery? Chcete vytvořit neopakovatelnou atmosféru a sledovat, jak se všichni baví? Vždyť takové akce jsou přesně o tom. Stejně, jako se nám podařilo zorganizovat BARTH DAY, přípravíme akci na míru i pro Vás.

Co je BARTH Day?

BARTH Day je den plný zábavy, sportu, skvělých zážitků, dobrého jídla a známých osobností.

Historicky první BARTH Day se konal 20. května na pardubickém dostihovém závodišti a i přes nepříznivé počasí se na něj dostavily 4 000 návštěvníků!

Podívejte se na video, které jsme pro vás z akce připravili:

Co všechno jsme pro akci realizovali?

Plánování, organizace a marketing celé akce probíhal již měsíce dopředu. Zadáním bylo udělat den, který si užije celá rodina.
Na prvním místě tedy bylo vymyslet dětskou část dne a hned potom program pro jejich rodiče či jiné dospělé. Vznikl tedy organizační tým, který si rozdělil jednotlivé úkoly, na kterých jsme začali okamžitě pracovat. 

Na naši hlavu padla tedy kompletní produkce celé akce. Bylo zapotřebí zajistit vhodný catering, atrakce, účinkující, hostesky, ostrahu, úklidovou četu a spoustu dalšího.

Nedílnou součástí správně naplánované akce je její propagace. Na začátek jsme vymysleli komunikační linku, která se prolínala na všech médiích a díky které se akce stala jasně rozpoznatelnou. Dále jsme vytvořili nové webové stránky, na kterých jsme postupně odkrývali veškeré informace. K propagaci celé akce jsme se rozhodli využít následující media – billboardy a CLV plochy, reklamu na MHD, reklamu v rádiu.

Billboardy, city-light vitríny, reklama na MHD

Pro zacílení všech věkových skupin jsme se rozhodli využít i PPC kampaň s animovanými GIF bannery.
Použili jsme textovou a responzivní grafickou reklamu, která se zobrazovala lidem ve vybraných regionech.

PPC reklama na BARTH Day

Náš tým online specialistů se postaral o správu sociálních sítí a rozpoutal spolupráci s jedním z nejznámějších youtuberů, pardubickým rodákem MenTem. Možnost účastit se takové akce pro něj byla výzva a proto přišel s velmi zajímavým nápadem, jak propojit jeho sociální sítě s naší akcí. A zde se zrodil nápad s #MENTMOBILem (jedná se o auto Fiat Maluch ve zlatém designu s černými samolepkami.
Kompletní video z jeho polepu, o který jsme se postarali, můžete vidět níže).  

Na samotnou akci bylo potřeba zajistit spoustu reklamních předmětů, o což se postaralo naše produkční oddělení. Vytipovali jsme vhodné dárky a ceny do soutěží, předložili jsme je vedení a po schválení jsme mohli objednat. Na všechny jsme opět použili jednotný grafický vzor, který byl s celou naší akcí spojený.

Reklamní textil BARTH Day

Jednalo se o:

  • lanyardy,
  • batohy,
  • medaile,
  • trofeje,
  • trička apod.

Medaile BARTH Day

V samotném areálu pak bylo potřeba zajistit kompletní navigační systém, aby byla orientace po rozlehlém závodišti co nejsnadnější. Přímo tam jsme nechali postavit pódium, na kterém se během dne vystřídalo několik účinkujících jak pro děti, tak i pro dospělé.
Celé dění na pódiu potom přenášel kameraman na dvě LED obrazovky.

Hlavním moderátorem akce byl Vlasta Korec, který dokázal návštěvníky správně naladit.

Vlasta Korec

Pro nejmenší návštěvníky jsme připravili soutěž – u vstupu se rozdávaly kartičky s mapkou areálu a s políčky pro razítka. Jednotlivá stanoviště na akci (stánek Autocentra, stánek DEBRA, stánek BARTH - media, ...) měla razítka a když se někomu podařilo zaplnit všechna políčka razítky, získal cenu.
Nebylo to však zadarmo – na každém stanovišti muselo dítě splnit zábavný úkol!

Kartičky BARTH Day

...stále přemýšlíte, komu svěřit do rukou organizaci vašeho eventu?

Děláme profesionální eventy a vše, co k nim patří. Máte zájem o naše služby? Kontaktujte naše reklamní poradce:

Adéla Žatečková
Adéla Žatečková

e-mail: adela.zateckova@barth.cz
telefon: 731 851 912

René Pobuda
René Pobuda

e-mail: rene.pobuda@barth.cz
telefon: 770 119 981