Jak vznikají kreativní koncepty

Nápady a tvořivost jsou očekávány od každého. V našem případě jde o náš denní chléb. Svět reklamy nás baví, rádi si hrajeme, vymýšlíme a řešíme.
Stejně jako chcete být u svých zákazníků vidět vy, chceme, aby se mezi našimi klienty vědělo i o nás.

Kreativa pro BARTH - media

Ne nadarmo se o nás říká, že jsme kreativní tým, který se vždy rád postaví novým výzvám a úspěšně řeší otázku komunikace Vašeho produktu, služby, anebo firmy a jejich potřeb. Přijmeme Vaše zadání, dáme hlavy dohromady a vymyslíme pro Vás novou cestu, jak dostat Vaše služby nebo produkt mezi lidi. Máme 20 let zkušeností v oboru reklamy a ty umíme uplatnit tak, abychom zaujali cílovou skupinu tak, jak je potřeba. Tým kreativců se postará o nejlepší nápady a následně grafické ztvárnění, a zpracuje ho tak, aby byl pro lidi co nejpoutavější.

Kreativa Evona

Úspěšná reklamní kampaň je tvořena z dobré reklamní strategie, kreativního konceptu a také vhodně zvolených médií a komunikačních kanálů.

Reklamní kampaně tvoří náš tým reklamních kreativců, který vymyslí a zpracuje koncept reklamní kampaně s jasnou nosnou myšlenkou tak, aby cílová skupina obsah sdělení snadno pochopila, přijala a ztotožnila se s ním. Tým stratégů a mediálních plánovačů vám připraví vhodný strategický mediaplán s ideálním poměrem investice, vhodnosti médií a vhodným načasováním reklamní kampaně.

Kreativní návrh pro polep autobusu

Při zadání reklamní kampaně je třeba, abychom měli jasno v těchto otázkách:

  • koho chcete oslovit,
  • kdy ho chcete oslovit,
  • co mu chcete říci,
  • co si má zapamatovat,
  • kam ho chcete nasměrovat,
  • jak navázat na vaši komunikační strategii.

Jaké informace společně dáme dohromady?

  • Jaké jsou marketingové a komunikační cíle vaší kampaně,
  • kdo je vaše cílová skupina,
  • co chcete cílové skupině sdělit,
  • kdy je nejvhodnější doba pro spuštění reklamní kampaně,
  • jaká jsou nejvhodnější média pro úspěšné oslovení vaší cílové skupiny.

Kreativní polep autobusu

Náš tým poté

  • vymyslí a navrhne kreativní ideu nosné myšlenky,
  • vytvoří grafický návrh,
  • navrhne a vybere média,
  • sestaví mediaplán,
  • realizuje a provádí vyhodnocení.

K čemu se reklamní kampaň využívá?

  • K podpoře nového produktu, nové značky, anebo firmy,
  • připomínající kampaň – k připomenutí produktu, značky, služby,
  • oznámení nového prodejního místa,
  • předání informací o slevě či akci s cílem zvýšit obrat a zisk.

Kreativní polep zastávky
Kreativní polep zastávky

Na základě rozpočtu, vašich představ a zejména vašich potřeb a našich zkušeností vám navrhneme realizaci reklamní kampaně na míru.
Vybereme pro Vás optimální média a navrhneme způsob komunikace s ohledem na cílovou skupinu, kterou chcete oslovit.

Po skončení kampaně provedeme společně vyhodnocení reklamní kampaně zda došlo ke splnění hlavních a i vedlejších cílů.

Naše videa

Máme rádi reklamu a s každým projektem se společně s našimi zákazníky posouváme kupředu.
Kontaktujte nás a pojďme se do toho pustit!

Máte zájem o kreativní řešení? Kontaktujte naše reklamní poradce:

Adéla Žatečková
Adéla Žatečková

e-mail: adela.zateckova@barth.cz
telefon: 731 851 912

Nikola Nevečeřalová
Nikola Nevečeřalová

e-mail: nikola.neveceralova@barth.cz
telefon: 778 454 435

Pro více informací nás kontaktujte, poradíme vám: